اهمیت تولید محتوا برای آژانس مسافرتی
قطعا بارها و بارها اسم تولید محتوا به گوش شما خورده است ، اینکه آینده ی شما به تولید محتوا بستگی دارد و شما حتما باید تولید محتوا انجام دهید. این جمله ی بیل گیتس هم به آن اضافه کنید که در سال 1996 در وبلاگ شخصی اش نوشت (محتوا پادشاه است)
خب تا اینجا که همه ی حرف ها تکراری است و صد بار شنیده ایم که تولید محتوا باید انجام دهیم اما براساس چه چیزی باید تولید محتوا کنیم و اصلا تولید محتوا چیست؟
یک مثال ساده:
خب بزارید با یک مثال خیلی خیلی ساده شروع کنیم. یک خواننده را در نظر بگیرید. ماه ها و سال ها تلاش می کند. چندین آهنگ منتشر می کند ، تلاش می کند ، تلاش می کند و در نهایت کنسرت برگزار می کند.
از روز اول کنسرت نگذاشته و به درآمد نرسیده بلکه چندین آهنگ به صورت رایگان منتشر کرده و بعد از آن موفق به برگزاری کنسرت شده است( در واقع اول تولید محتوا بعد فروش)
تولید محتوا را همانند آهنگ های یک خواننده قبل از اجرای کنسرت در نظر بگیرید. این خواننده اول باید چیزی برای اجرا داشته باشد ! اینطور نیست؟ اگر آن آهنگ های رایگان را منتشر نمی کرد هیچ زمان هم نمی توانست کنسرت برگزار کند چون هیچکس آن شخص را نمی شناخت.
دو گزینه پیش روی شما است کدام را انتخاب می کنید؟
گزینه شماره یک: فرض کنید به شما بگویند عباس غلامی کنسرت دارد ، در حالی که تابحال هیچ آهنگی از خودش منتشر نکرده است و اولین باری است که صدای او را خواهید شنید.
گزینه شماره دوم: حالا فرض کنید به شما بگویند احسان خواجهامیری کنسرت دارد.
شما کدام یک را انتخاب می کنید؟ اسم خواننده ای که تابحال نشنیده اید! خواننده ای که تابحال آهنگی منتشر نکرده ، یا خواننده ای که چندین سال است در عرصه ی موسیقی فعالیت دارد؟
تولید محتوا برای آژانس مسافرتی و احساس امنیت در کاربران
تولید محتوا هم دقیقا همانند آهنگ های منتشر شده رایگان قبل از اجرای کنسرت یک خواننده است و باید مدت زیادی را به تولید محتوا بپردازید تا حس اعتماد کاربرانتان را جلب کنید و بدون فکر به شما اعتماد کنند.
چطور انتظار دارید فروش بیشتر دارید در حالی که هیچ زمان تولید محتوا نداشته اید؟ و چطور انتظار دارید که افراد به شما اعتماد کنند و از شما تور یا بلیط هوایی خرید کنند؟ با انتشار محتوا کم کم این حس در کاربر ایجاد می شود که شما یک برند هستید و به شما اعتماد خواهند کرد.
تولید محتوا برای آژانس مسافرتی از کجا شروع کنیم؟
قطعا یکی از بهترین روش ها برای شروع ، شروع از شبکه های اجتماعی است . چون کمتر کسی را می توان دید که از شبکه های اجتماعی استفاده نکند. پس همین الان میتوانید به صورت رایگان آموزش های پیشین ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و یا به سایت مدیر آژانس مراجعه کنید.
مدیر آژانس برای آژانس های بزرگی که می خواهند تولید محتوا در شبکه های اجتماعی را شروع کنند برنامه ویژه ای دارد و با یک برنامه ریزی منظم و تعیین استراتژی درست می تواند به افزایش فروش آژانس مسافرتی شما کمک کند.
توجه داشته باشید ما به صورت تخصصی فقط در زمینه ی گردشگری ( برنامه نویسی ، بازاریابی ، تولید محتوا ) فعالیت داریم و چندیدن سال در آژانس مسافرتی و در کنار آژانس های مسافرتی کار کرده ایم. در صورتی که میخواهید از هزینه های تولید محتوا شبکه های اجتماعی اینستاگرام برای آژانس مسافرتی اطلاع داشته باشید با ما تماس بگیرید.