• صفحه اصلی
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • بلاگ
 
مدیر آژانس | بازاریابی آژانس مسافرتی | طراحی سایت آژانس مسافرتی
  • خانه
  • قالب های هواپیمایی
    • قالب آذرخش
    • قالب گلکسی
  • خدمات
    • طراحی سایت چارتر ۷۲۴
    • مدیریت حرفه ای کانال تلگرام آژانس مسافرتی
  • ما کی هستیم؟
    • ما کی هستیم؟
    • قوانین و مقررات
  • نمونه کارها
درخواست مشاوره

وبلاگ

مدیر آژانس | بازاریابی آژانس مسافرتی | طراحی سایت آژانس مسافرتی بلاگ بازاریابی تور چطور در سال نو افزایش فروش تور داشته باشم؟

چطور در سال نو افزایش فروش تور داشته باشم؟

access_timeمارس 2, 2019
perm_identity ارسال شده توسط MoDir-M13
folder_open بازاریابی تور ، مقالات بازاریابی
visibility 232 بازدید

با نزدیک شدن به سال جدید شمسی همه ی افراد دوست دارند بعد از یک سال کار و تلاش برای عوض شدن حال و هوای خود به یک مسافرت خانوادگی یا مجردی ، چند روزه بروند. این ایام تعطیلات سال نو بهترین فرصت برای آژانس های مسافرتی است که بتوانند تورهای خود را به فروش برسانند. اما سوال این است چطور بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم افزایش فروش تور را تجریه کنیم؟

 

مسلما در طول مدیریت در حوزه ی گردشگری تجربه های بسیار بالایی را کسب کرده اید و آن ها را به کار می گیرید. اما در مقاله هدف افزایش فروش تور از طریق شبکه های اجتماعی و سایت می باشد به این معنی که اگر وب سایت دارید و یا در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام فعالیت می کنید می توانید از روشهای زیر افزایش فروش تور را در سال نو تجربه کنید.

 

 

فروش چند مرحله ای به جای فروش مستقیم

شما باید فروش تورهای خود را به مراحل کوچکتر تقسیم کنید . در این تقسیم بندی به جای اینکه هر روز بخواهید تورهای خود را به صورت خشک و بدون برنامه ریزی به کابران مشتری ها معرفی کنید باید قبل از آن ذهن مشتری را برای خرید تورهای نوروزی آماده سازید و

 

 

از کجا شروع کنیم؟

در مرحله اول مستقیم به سراغ فروش تور نمی رویم! خیلی واضح است اگر شما بخواهید یک اتومبیل بخرید حداقل ۳ روز درباره ی آن تحقیق می کنید. از افراد دیگری که این اتومیبل را داشته اند مشورت می گیرید و با توجه به گفته دیگران و نظر شخصی خودتان به این نتیجه می رسید که آیا این اتومبیل مناسب شما است یا خیر!

 

 

 

تولید محتوا پیش از سفر

پس شما باید به عنوان یک آژانس مسافرتی پیش از سفر مسافر اطلاعات لازم را در اختیار آن شخص قرار دهید. برای مثال قصد دارید تورهای استانبول خودتان را برای نوروز به فروش برسانید. از چند روز قبل اطلاعات مفید درباره شهر استانبول ، آداب و رسوم مردم ، مناطق گردشگری و مراکز خرید را در قالب چندین پست به کاربران معرفی می کنید تا کاربر اطلاعات لازم را قبل پیش از سفر کسب کرده باشد.

 

 

با معرفی و انتشار این مطالب ، این حس در کاربران ایجاد خواهد شد که شما در مرحله ی اول به عنوان یک مشاور و راهنما دوست دارید سفری را برای مشتری تدارک ببینید که بهترین سفر او باشد ، همچنین تفاوت شما با سایر آژانس ها در اینجا مشخص خواهد شد که به عنوان آژانسی فعالیت می کنید که در درجه اول قصد کمک کردن به مشتری را دارد نه فقط فروش تور برایشان مهم است!

 

 

معرفی پکیج تور های مناسب

پیش از این در مقاله ی افزایش فروش تور با حذف و کاهش تورها به شما گفته بودیم که حتما لازم نیست لیستی از ۴۰ تور یکسان را در کانال خود انتشار و نشان دهید که بر روی همه ی هتل ها فعالیت می کنید. کاهش گزینه های خرید باعث افزایش فروش تور های شما خواهد شد. شما هر چقدر بتوانید خرید را برای مشتری راحت تر کنید و مشتری از سردرگمی نجات پیدا کند ، باعث افزایش فروش تور شما خواهد شد. پیشنهاد ما این است حتما مقاله ی افزایش فروش تور با حذف و کاهش تورها را مطالعه بفرمایید تا این موضوع برای شما روشن شود.

 

 

معرفی درست و صحیح تور

تورهای خود را به صورت صحیح به کاربران خود معرفی کنید ، به گونه ای هیچ ابهامی در آن وجود نداشته باشد و کاربر مجبور نباشد برای فهمیدن آن مجددا با شما تماس بگیرد. برای این کار لازم است ۳ کار را به درستی انجام دهید.

 

 

۱- از عکس های مناسب استفاده نمایید: استفاده از عکس های مناسب برای تورها تاثیر عمیقی بر روی خرید مشتری خواهد گذاشت. ( مراجعه شود به مقاله ی راهنمای انتخاب عکس برای کانال تلگرام آژانس مسافرتی )

 

۲- استفاده از متن زیر عکس: متن های خود را به گونه ای بنویسید که احساسات کاربر را تحت تاثیر قرار دهد. ( مراجعه شود به مقاله ی چطور فروش تور از طریق تلگرام و اینستاگرام را به ۱۰ عدد در ماه افزایش دهم؟ )

 

۳ – استفاده از ایموجی مناسب در شبکه های اجتماعی : یک علم در پشت ایموجی ها نهفته است که می گوید مغز ما با شکلک های ایموجی ارتباط برقرار می کند. به گفته محققان این ارتباط را ارتباط غیر کلامی می گویند. ( مراجعه شود به مقاله ی چطور از ایموجی برای افزایش فروش استفاده کنیم؟ )

اشتراک گذاری:
برچسب ها: افزایش فروش تور
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بررسی رفتار کاربران سایت آژانس مسافرتی

    147 بازدید

  • افراد ترجیح می هند با کدام آژانس مسافرتی به صورت تلفنی صحبت کنند؟

    346 بازدید

  • تبدیل مشتری ناراضی به مشتری دائم در آژانس مسافرتی
    تبدیل مشتری ناراضی به مشتری دائم در آژانس مسافرتی

    304 بازدید

  • چطور از طریق تماس های روزانه مشتری های ثابت بدست آوریم؟
    چطور از طریق تماس های روزانه مشتری های ثابت بدست آوریم؟

    375 بازدید

  • بازاریابی تلفنی در آژانس مسافرتی برای افزایش فروش

    347 بازدید

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • آموزش پنل
  • آموزش سئو
  • بازاریابی اینستاگرام
  • بازاریابی تلفنی
  • بازاریابی تلگرام
  • بازاریابی تور
  • دسته‌بندی نشده
  • سئو
  • شبکه های اجتماعی
  • مقالات بازاریابی
دسته‌های دوره های آموزشی
  • بدون دسته‌بندی
  • دسته بندی نشده
  • سئو و بهینه سازی
    • برنامه نویسی
  • سوشیال مارکتینگ
  • طراحی سایت
  • قالب آژانس مسافرتی
    • چارتر 724
  • وردپرس
  • ووکامرس
درباره مدیر آژانس مختصر بدانید

تیم مدیر آژانس به شما مدیران آژانس های مسافرتی کمک می کند آژانس هواپیمایی خودتان را با سرعت بیشتری به درآمد دلخواهتان برسانید.

مدیر آژانس در زمینه ی:

طراحی سایت آژانس مسافرتی ، بازاریابی گردشگری ، مدیریت و تولید محتوا تلگرام ، مدیریت و تولید محتوا اینستاگرام ، فعالیت می کند

تماس با ما
  • location_on
    اصفهان - خیابان باهنر - فرعی 18
  • phone_android
    031-33392289
  • email
    info@modirazhans.ir
خبرنامه

مجوز های مدیر آژانس

تمامی مطالب سایت محفوظ و متعلق به تیم مدیرآژانس می باشد.هرگونه کپی برداری مورد تایید و رضایت ما نمی باشد.
keyboard_arrow_up