آموزش سئو آژانس مسافرتی قسمت چهارم محتوا نویسی
یک متن خوب می تواند کاری کند که کاربران شما ترجیح دهند که به جای خرید از آژانس دیگر ، از شما خرید کنند. نوشتن محتوا در سایت و یا شبکه های اجتماعی از مهم ترین قسمت های جذب و نگهداری مشتری است. همچنین محتوا باید اصولی نوشته شود و برای سئو آژانس مسافرتی شما باید وقت بگذارید و به شدت از کپی کردن بپرهیزید.
این آموزش از سری آموزش های سئو آژانس مسافرتی و ترفندهایی برای بالا بردن رتبه گوگل می باشد . لطفا برای خواندن سایر قسمت های آموزش به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید.
سئو در تولید محتوا آژانس مسافرتی چگونه باید رعایت شود؟
درست همانند جلسات قبل که برای شما توضیح دادیم کلمه کلیدی شما و کلمه ی مترادف با کلمه کلیدی شما باید در متن شما آورده شود. به طور معمول 3% از یک متن باید در آن از کلمات کلیدی به کار گرفته شود.
1- کلمات کلیدی مترادف
زمانی که شما از یک کلمه ی کلیدی در متن خود استفاده می کنید ، بارها و بارها آن کلمه را می گویید و این تکرار زیاد باعث خستگی و ناراحتی کاربرانتان خواهد شد. برای مثال کلمه ی کلیدی شما در یک متن تور ارزان قیمت استانبول است.
همانطور که دارید از کلمه ی تور ارزان قیمت استانبول استفاده می کنید ، سعی کنید مترادف و یا کلماتی که شبیه به تور ارزان قیمت استانبول هستند را به کار ببرید. برای مثال می توانید از کلمه ی تور قیمت پایین استانبول استفاده نمایید.
موتور جستجو گوگل بسیار هوشمندتر از قبل شده است و می توانید به راحتی کلمات مترادف با کلمه کلیدی شما را تشخیص دهد.پس کل متن خود را با کلمات کلیدی یکسان پر نکنید تا کاربرانتان با یک بار خواندن مقاله شما حس کسالت آوری بهشان دست دهد.
2- پاراگراف ها برای سئو آژانس هواپیمایی
در سئو ، پاراگراف بندی از گزینه های مهم است که به تازگی اهمیت فراوانی پیدا کرده. هر پاراگراف در سئو جایگاه خاص خودش را دارد و می تواند در بهینه شدن سایت شما تاثیر بگذارد.
کلمه کلیدی حتما در پاراگراف اول آورده شود: یکی از توصیه هایی که گوگل به ما می کند این است که در پاراگراف اول حتما از کلمه کلیدی استفاده و بهتر است جزو 10 کلمه ی اول آورده شود.
طول پاراگراف ها زیاد نباشد: بعضی از وب سایت های آژانس مسافرتی را مشاهده می کنیم و میبینم طول هر پاراگراف به اندازه ی یک کتاب 60 برگ است! چه حسی درون شما ایجاد می شود زمانی که یک پاراگراف بسیار طولانی را میبینید؟
اصلا ترغیب می شوید که آن متن را بخوانید یا سعی می کنید هر چه زودتر از آن وب سایت فرار کنید؟ و با سرچ کلمه ی کلیدی خود در یک وب سایت دیگر به دنبال مطلب مورد نظر خود باشید؟
طول و اندازه ی پاراگراف های خود را طولانی نگیرید و اندازه پاراگراف شما باید به گونه ای باشد که کاربرد پس از دیدن متن پاراگراف شما حس بدی درونش ایجاد نشود. این موارد در سئو وب سایت ها از اهمیت زیادی برخوردار است که متاسفانه نادیده گرفته می شود.
فاصله بین پاراگراف ها: در بین پاراگراف های خود حتما چند اینتر بزنید تا فاصله ی لازم در بین پاراگراف ها رعایت و متن شما و خوانا تر شود. خوانایی متن بر روی میزان ماندگاری افراد در وب سایت شما تاثیر دارد و هر چقدر متن شما خوانا تر باشد میزان ماندگاری کاربران بیشتر خواهد شد.
3- به کاربردن کلمه کلیدی در طول متن به صورت یکسان
فرض کنید شما یک متن دارید که از 2000 کلمه و 15 پاراگراف تشکیل شده است. شما باید به گونه ای کلمات کلیدی را در این صفحه به کار ببرید که در بین 15 پاراگراف به صورت مساوی آورده شود. البته این کار کمی دشوار است زیرا در بعضی از پاراگراف ها نمی توان از کلمه کلیدی استفاده کرد. اما بهتر است سعی خود را در این باره انجام دهید و یک باره تمام کلمات کلیدی را در پاراگراف اول و آخر قرار ندهید.
4- کپی نبودن محتوا در سئو وب سایت های آژانس مسافرتی
اگر می خواهید ویب سایت شما خیلی زود شکست بخورد و از گوگل برای همیشه ناپدید شود مطالب سایت های دیگر را کپی و در وب سایت خود قرار دهید!
دیگر دوران کپی کردن مطالب سایت های دیگران و قرار دادن آن در سایت خودتان به پایان رسیده است . شما با این کار ضربه بسیار محکمی به وب سایت خود وارد می کنید و در نزد گوگل وب سایت خواهید داشت که مطالب آن دزدیده شده از سایر وب سایت ها است و در مرحله ی دوم سایت شما پنالتی می شود و در مرحله ی سوم اسم شما که به عنوان صاحب دامین بررسی و سایت های دیگر شما با دقت بیشتری بررسی خواهد شد!
پیشنهاد ما این است مقاله ی اگر می خواهید با سرعت نور شکست بخورید ، کپی کنید را برای درک بهتر این موضوع بخوانید تا متوجه شوید کپی کردن مطالب چه ضربه سنگینی به وب سایتتان وارد خواهد کرد.
مدت زمان ماندگاری افراد در وب سایت شما از نظر گوگل بسیار مورد تایید است و اگر کاربر در صفحه شما به نتیجه دلخواه خود رسید و بعد از خواندن مطلب شما به سایت دیگری با همان کلمه کلیدی که سرچ کرده ، مراجعه نکرد ، یک امتیاز مثبت از سمت گوگل دریافت خواهید کرد. زیرا محتوا شما انقدر خوب بوده که کاربر به جواب خودش رسیده است. در قسمت بعدی مطالبی بیشتری درباره محتوا و اثر آن بر سئو آژانس مسافرتی برای شما خواهیم گفت.
دیدگاهتان را بنویسید