رپورتاژ یا تبلیغات کلیکی گوگل ؟ کدام یک را انتخاب کنم؟
گاهی انتخاب بین دو گزینه ی بسیار سخت می شود تا جایی که سعی می کنیم خودمان هر یک را به صورت تجربی امتحان کنیم و ببینم کدام یک نتیجه ی بهتری برای ما خواهد داشت. یکی از این انتخاب های سخت ، انتخاب بین رپورتاژ و تبلیغات کلیلکی گوگل می باشد.
در مقاله ی ( رپورتاژ برای آژانس مسافرتی و افزایش فروش بلیط هوایی ) به صورت کامل درباره ی رپورتاژ و نحوه ی خرید آن به شما توضیح داده بودیم. حالا می خواهیم بررسی کنیم که کدام یک از این دو روش برای آژانس مسافرتی شما بهتر جواب خواهد داد.
تا همین چند ماه پیش قبل از آنکه دلار به یکباره قیمت نجومی پیدا کند یکی از روش های سریع برای فروش بلیط استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل بود . شما تنها با پرداخت چند دلار می توانستید سیل عظیمی از کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید که بسته به سایت شما منجر به فروش و یا عدم فروش می شد.
اما با گران شدن دلار ، تبلیغات گوگل کمی غیر منطقی به نظر می رسد ، اگر شما برای هر کلیک گوگل تنها 400 تومان هزینه می کردید الان این عدد به 1,200 تومان رسیده است! این یعنی 3 برابر پولی که قبلا برای همان آگهی صرف می کردید.
در بهترین حالت اگر کاربری از شما خرید کند پول شما با سود بسیار خوبی برگشت می خورد ، اما اگر کاربر سایت شما را رها کند در بهترین حالت 1,200 تومان از دست داده اید.پس باید یک راه جایگزین و کم هزینه تر از تبلیغات گوگل پیدا کنید و جایگزین تبلیغات گوگل کنید.
با توجه به وضعیت فعلی دلار ، رپورتاژ بهترین روش برای جایگزین کردن آگهی تبلیغاتی کلیکی گوگل می باشد و می تواند هزینه های شما را تا یک چهارم کاهش دهد ، به علاوه اینکه در دراز مدت تاثیرات بیشتری بر سئو سایت شما و افزایش رتبه گوگل شما خواهد داشت.
مزیت های رپورتاژ نسبت به تبلیغات کلیکی گوگل
بالا رفتن اعتماد کاربران
آمار بازدید بیشتر
ماندن نام شما برای همیشه در سایتی که رپورتاژ شما را قرار می دهد
بالا رفتن رتبه گوگل
بالا بردن سئو سایت
برندسازی آژانس مسافرتی شما
مضرات رپورتاژ نسبت به تبلیغات کلیکی
بازدهی زمانی دیرتر نسبت به تبلیغات کلیکی گوگل
در رپورتاژ همانند تبلیغات کلیکی گوگل فروش شما در همان لحظه آغاز نخواهد شد ، بلکه در طی مدت زمان مشخصی سیر صعودی پیدا خواهد کرد. اما در تبلیغات گوگل دقیقا برعکس این قضیه است و فروش از همان لحظه ی شروع تبلیغات آغاز می شود. پس باید خودتان تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در همین لحظه به سود برسید و یا در دراز مدت علاوه بر سود رتبه سایت شما در گوگل بهبود افزایش پیدا کند؟
جمع بندی : اگر شما بتوانید به صورت ترکیبی از دو روش رپورتاژ و تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید ، بسیار عالی خواهد شد.به دلیل اینکه رپورتاژ زود بازده نیست و کمی طول خواهد کشید تا کاربران به سمت سایت شما هدایت شوند برای همین ، رپورتاژ و تبلیغات کلیکی گوگل را با هم شروع کنید و بعد از مدتی که نتیجه رپورتاژ حاصل شد تبلیغات کلیکی گوگل را کنار بگذارید و از فروش بلیط های خود لذت ببرید.
دیدگاهتان را بنویسید