آموزش سئو آژانس مسافرتی قسمت سوم تیترها
سومین جلسه آموزش سئو آژانس مسافرتی به تیتر ها تعلق دارد.در یک صفحه وب سایت ، تیترها از عناصر مهم در سئو می باشند و شما باید در تیترها کلمات کلیدی خود را به کار ببرید .در یک صفحه باید از تیترهای مختلف (تگ) استفاده نمایید. شاید بپرسید تیتر یا تگ چیست؟
این آموزش از سری آموزش های سئو آژانس مسافرتی و ترفندهایی برای بالا بردن رتبه گوگل می باشد . لطفا برای خواندن سایر قسمت های آموزش به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید.
تیتر ها به شما کمک می کنند شما متن خود را برجسته تر نشان دهید و یا به عبارت دیگر متن خود را بولد کنید و باعث جذاب تر شدن نوشته شما شود و تاثیر مستقیمی روی سئو وب سایت شما دارد چون موتورهای جستجو بواسطه ی این تیتر ها متن شما را بهتر درک می کنند. یک متن مناسب باید ترکیبی از نوشته با تیتر یا همان تگ هدینگ مختلف باشد.
اگر دقت کرده باشید هنگامی که میخواهید یک روزنامه بخوانید ، در چند ثاینه روزنامه را یک بررسی سریع می کنید تا بعد از آن ، قسمت هایی که نظر شما را جلب کرده است را به صورت کامل بخوانید ، در این بررسی سریع در اصل شما تیترهارا خوانده اید و هر کجا که تیتر بهتری داشت ، متن آن هم خوانده خواهد شد.
اهمیت تیترها در سئو وب سایت آژانس مسافرتی بسیار بالا است ، پس در نوشتن تیتر ها دقت کنید که کلمه کلیدی شما در تیتر مورد نظر باشد ، همچنین یادتان باشد زیاده روی نکنید!
انواع تیتر ها برای سئو آژانس مسافرتی
برای استفاده از تیتر ها شما با نام های مختلفی روبرو خواهید شد اسم هایی نظیر تیتر ، بند ، تگ هدینگ . برای جلوگیری از گیج شدن شما از واژه ی تگ هدینگ استفاده می کنیم و بدانید در هر کجا نام هایی که ذکر کردیم آورده شده بود منظور همان تیتر می باشد.
در یک صفحه وب سایت می توان از 6 نوع تگ هدینگ استفاده کرد که در هر کدام باید کلمه کلیدی آورده شود . دقت کنید برای استفاده از تگ هدینگ نباید زیاده روی کرد.
تگ هدینگ H1 = این تگ همان عنوان صفحه شما می باشد که در جلسه دوم برای شما توضیح دادیم و یک بار در صفحه نمایش داده خواهد شد و بیشتر از یک بار نباید استفاده شود. لازم نیست از تگ هدینگ H1 استفاده نمایید ، زیرا عنوان شما دارای تگ هدینگ H1 می باشد.
تگ هدینگ H2 = بعد از تگ H1 مهمم ترین تگ هدینگ ، تگ H2 می باشد که باید در هنگام نوشتن آن دقت کنید. این تگ 2 تا 3 بار در یک صفحه باید مورد استفاده قرار بگیرد.
تگ هدینگ H3 = اهمیت تگ ها به تگ H3 ختم خواهد شد و این تگ نهایتا 4 بار در یک صفحه وب سایت استفاده شود.
تگ هدینگ H4 = بدون محدودیت
تگ هدینگ H5 = بدون محدودیت
تگ هدینگ H6 = بدون محدودیت
مقایسه تگ هدینگ و کتاب
اگر بخواهیم واضح تر برای شما مثال بزنیم یک کتاب را در نظر بگیرید:
تگ هدینگ H1 موضوع کتاب را به شما می گوید که کتاب درباره ی چیست؟
تگ هدینگ H2 مانند سر فصل های یک کتاب هستند و به شما می گویند که ماهیت اصلی این کتاب چیست و درباره ی چه چیزی توضیح می دهد.
تگ هدینگ H3 مانند عنوان های نوشتن تیتر فصل ها می باشد
تگ هدینگ H4 و H5 و H6 نیز همانند مطالب بولد شده و برجسته ای هستند که در کتاب به رنگ دیگری نوشته شده اند.
با استفاده از تگ هدینگ متن های خود را از هم جدا کنید
از نظر کاربران محتوایی عالی است که قابل خواندن باشد و خوانایی یکی از فاکتورهای مهم می باشد که متاسفانه نادیده گرفته می شود. بسیار دیده شده است که وب سایت ها متن های طولانی را پشت سر هم می نویسند که کاربر با خواندن چند خط از آن از ادامه ی خواند پشیمان خواهد شد.
از تگ های هدینگ برای سئو آژانس مسافرتی چگونه استفاده کنیم؟
پیش از این گفتیم که در یک متن باید چند بار از تگ های هدینگ استفاده نمایید ، حال میخواهیم نکات کلیدی برای بهتر شدن متن نوشته شما بگوییم.
طول تگ های هدینگ : رعایت طول تگ های هدینگ امری مهم است که باید به درستی نوشته شود . طول متن هدینگ نهایتا باید 70 کاراکتر باشد. حواستان باشد یک متن طولانی را به صورت تگ هدینگ قرار ندهید.
رنگ دادن به تگ های هدینگ : چون تگ های هدینگ همانند سرفصل های نوشته های وب سایت شما هستند بهتر است رنگ آن ها نیز با متون شما یکی نباشد تا کل محتوا شما زیبا تر به نظر برسد. اگر دقت کنید ما تمامی تگ های هدینگ صفحه را به رنگ قرمز در آورده ایم.
از تگ های هدینگ به این صورت استفاده کنید:
h1 = تیتر اصلی صفحه
h2 = تیتر داخلی اول
h3 = زیرمجموعهی تیتر داخلی اول
h2 = تیتر داخلی دوم
h3 = زیرمجموعهی تیتر داخلی دوم
سئو آژانس مسافرتی نکات ریزی است که اگر به درستی رعایت شود باعث خواهد شد رتبه آژانس مسافرتی شما در مدت زمانی معین جایگاه خوش را در گوگل بدست بیاورد.
دیدگاهتان را بنویسید