• صفحه اصلی
    • خدمات
      • طراحی سایت چارتر ۷۲۴
  • پنل مدیریت
  • ما کی هستیم؟
 
مدیر آژانس | بازاریابی آژانس مسافرتی | طراحی سایت آژانس مسافرتی
  • خانه
  • پنل مدیریت
  • قالب های هواپیمایی
    • قالب تریپ
    • قالب آذرخش
    • قالب گلکسی
  • خدمات
    • طراحی سایت چارتر ۷۲۴
  • ما کی هستیم؟
    • ما کی هستیم؟
    • قوانین و مقررات
  • نمونه کارها
درخواست مشاوره

وبلاگ

مدیر آژانس | بازاریابی آژانس مسافرتی | طراحی سایت آژانس مسافرتی بلاگ مقالات بازاریابی چگونه کاری کنیم مشتری ها در ساعت غیر اداری کمتر تماس بگیرند؟

چگونه کاری کنیم مشتری ها در ساعت غیر اداری کمتر تماس بگیرند؟

access_timeمهر 9, 1396
perm_identity ارسال شده توسط مدیر آژانس
folder_open مقالات بازاریابی
visibility 978 بازدید

در هر کسب و کاری باشید ، تماس گرفتن مشتری هایتان در ساعات غیر اداری برای شما ناخوشایند است.مدیران آژانس های مسافرتی همیشه جوری برنامه ریزی می کنند که مشتری هایشان در ساعات غیر اداری با آن ها تماس نگیرند زیرا باعث بر هم زدن آرامش آن ها خواهد شد و اعصاب و روان شما را به هم میریزند. گاهی اوقات هم شما مدیران دوست دارید گوشی تلفن همراه خود را به زمین بکوبید و سر مشتریان داد بزنید که این ساعت از شب زمان تماس گرفتن نیست.

همیشه عده ای هستند که مخل آسایش شما خواهند بود . مخصوصا در کسب  و کار های آنلاین که مشتری فکر می کند چون کسب و کار آنلاین است پس باید به تلفن های من در ساعت غیر اداری پاسخ بدهند و هر زمان که دلم خواست می توانم با آن ها تماس بگیرم. این نکته را فراموش نکنید که اغلب افراد قبل از خواب گوشی تلفن همراه خود را چک می کنند و این خود باعث تماس گرفتن در نیمه های شب خواهد شد.

در بهترین حالت این است که شیفت کاری برای ساعت غیر اداری داشته باشید و خودتان را درگیر این موضوعات نکنید و با خیال آسوده به تفریح خود ادامه دهید. اما برعکس این قضیه شما در کنار دوستان و خانواده ی خود نشسته اید و همیشه باید به تلفن های مشتری هایتان پاسخ دهید که اغلب برای گرفتن قیمت از شما سوال می پرسند. پس راه چاره چیست؟

جواب تلفن ها را ندهم؟

با افرادی که در این ساعات تماس میگیرند با لحن بد صحبت کنم؟

تلفن همراه خود را خاموش کنم؟

شما می توانید موارد بالا را انجام دهید اما به یاد داشته باشید این آخرین باری خواهد بود که مشتری با شما تماس خواهد گرفت. هر چقدر هم که مشتری در ساعت نامناسبی تماس گرفته باشد نباید با مشتری با لحن بد صحبت کرد و یا تلفن همراه خود را خاموش کنید. در اینجا برای شما ۳ راه حل خواهیم گفت که می تواند شما را از دست این مشتریان نجات دهد.

اطلاع رسانی

به کاربران خود اطلاع رسانی کنید که در ساعت های غیر اداری هیچ گونه فعالیتی نخواهید داشت و دلیل این کار را توضیح دهید. برای مثال بگویید از ساعت ۹ شب به بعد با پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید و فقط پشتیبانی آنلاین است که جوابگوی شما خواهد بود. شاید با خودتان می گویید این کار باعث می شود مشتریانم را از دست بدهم!

اما مشتریان شما به دنبال کسانی هستند که با آن ها روراست باشد و به آن ها دروغ نگوید. شما همیشه اعلام می کنید ۲۴ ساعت آنلاین هستید اما وقتی مشتری در ساعت ۳ صبح با شما تماس میگیرد شما نمی توانید پاسخگو باشید. فرض کنید می خواهید از ۲ دوست خود درباره ی مسائل زندگی خود مشورت بگیرید. یکی از آن ها همیشه با شما روراست است و دیگری گاهی مواقع به شما دروغ می گوید. کدام یک را برای مشورت و راهنمایی انتخاب میکنید؟ دوستی که دروغ میگوید؟ یا کسی که با شما همیشه روراست است؟ مردم هم متوجه می شوند که پشتیبانی ۲۴ ساعته نمی تواند کاملا حقیقت داشته باشد.

پس اگر توان این را ندارید که ۲۴ ساعت به تماس های مشتریان خود پاسخ بدهید به آن ها اطلاع رسانی کنید که از یک ساعت به بعد شما نمیتوانید جواب آن ها را بدهید و بهتر است در ساعت های مشخص شده تماس بگیرند. دلیل آن هم می تواند به ساعت استراحت شما بازگردد. سلامتی و آرامش شما مهم تر از جواب دادن به خریداران احتمالی است. اگر شما نتوانید خوابی آرام داشته باشید فردای همان روز عملکرد شما به شدت کاهش خواهد یافت.

آموزش های خرید از سایت شما

سعی کنید آموزش ها و نحوه ی خرید بلیت و نحوه ی قیمت گرفتن از سایتتان را به گونه ای طراحی کنید که یک کودک ۷ ساله هم بتواند متوجه شود و به دیگران هم توضیح دهد. شما اغلب فراموش می کنید که خریداران و مشتریان شما میتواند ، مکانیک ، نقاش ، کارگر  ساختمان و فروشنده باشند. فکر میکنید همه ی افراد می توانند به راحتی با تلفن همراه خود کار کنند و اگر گفتید وارد مرورگر خود شوید به راحتی مرورگر خود را باز کنند.

در حوضه ی کسب و کار شما ۶۰% افراد نمی دانند مرورگر چیست و یا نمیدانند اصلا سایت چیست! گاهی اوقات به صفحه ی تلگرام شما می گویند سایت. در این باره بارها با مشتریان صحبت کرده ایم و آن ها نمی دانستند مرورگر تلفن همراهشان در کجا قرار دارد و آیکون آن به چه صورت است که بتوانند قیمت ها را ببینند. حالا شما میخواهید این افراد از شما خرید کنند؟ افرادی که نمی دانند آیکون و اپلیکیشن مرورگر چیست!

سوال های تکراری

گاهی اوقات شما مجبورید به سوال هایی جواب بدهید که از نظر شما بسیار پیش پا افتاده است . در طول روز چند بار تماس می گیرند که نرخ کودک به چه صورت است؟ چند با تماس می گیرند تا بپرسند چگونه اعتماد کنند؟ چند بار تماس می گیرند تا بپرسند چند کیلو بار می توانند حمل کنند؟ این ها همان چیزی است که ما در پشتیبانی تلگرام به راحتی برای مشتریان شما بازگو خواهین کرد.

فقط کافی است برای کاربران خود در قالب اینفوگرافی ، متن ، عکس و داستان توضیح دهید و یا سوال های تکراری را در یک صفحه جمع آوری کنید تا کاربران خودشان بخوانند. چنانچه دوست دارید این کار به صورت حرفه ای برای شما اجرا شود می توانید از پشتیبانی تلگرام سایت مدیر آژانس استفادهه کنید.

 

 

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • تنبل شدن در استفاده از تکنولوژی
    تنبل شدن در استفاده از تکنولوژی

    349 بازدید

  • اهمیت تولید محتوا برای آژانس مسافرتی
    اهمیت تولید محتوا برای آژانس مسافرتی

    411 بازدید

  • ایجاد خلاقیت در آژانس مسافرتی
    ایجاد خلاقیت در آژانس مسافرتی

    428 بازدید

  • بررسی رفتار کاربران سایت آژانس مسافرتی
    بررسی رفتار کاربران سایت آژانس مسافرتی

    624 بازدید

  • چطور در سال نو افزایش فروش تور داشته باشم؟

    955 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
درباره مدیر آژانس مختصر بدانید

تیم مدیر آژانس به شما مدیران آژانس های مسافرتی کمک می کند آژانس هواپیمایی خودتان را با سرعت بیشتری به درآمد دلخواهتان برسانید.

مدیر آژانس در زمینه ی:

طراحی سایت آژانس مسافرتی ، بازاریابی گردشگری ، مدیریت و تولید محتوا تلگرام ، مدیریت و تولید محتوا اینستاگرام ، فعالیت می کند.

تماس با ما
  • location_on
    اصفهان - خیابان باهنر - فرعی 18
  • phone_android
    031-33392289
  • email
    info@modirazhans.ir
تمامی مطالب سایت محفوظ و متعلق به تیم مدیرآژانس می باشد.هرگونه کپی برداری مورد تایید و رضایت ما نمی باشد.
keyboard_arrow_up